Warunki Gwarancji
1. Usługi realizowane na indywidualne zamówienie klienta
1.1. Zakres gwarancji: Gwarantujemy, że usługi realizowane na Państwa indywidualne zamówienie będą wykonane zgodnie z uzgodnioną specyfikacją, z należytą starannością i w uzgodnionym terminie.
1.2. Okres gwarancji: Okres gwarancji na wykonane usługi wynosi 12 miesięcy od daty zrealizowania usługi, chyba że w indywidualnej umowie określono inaczej.
1.3. Wyłączenia gwarancji: Gwarancja nie obejmuje:
- zmian w usłudze wprowadzonych przez klienta lub osoby trzecie
- wykorzystania usługi niezgodnie z jej przeznaczeniem
- modyfikacji wyników usługi bez naszej zgody
- nieprawidłowego korzystania z efektów usługi
2. E-booki i treści cyfrowe
2.1. Zgodność z umową: Zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/770 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych, gwarantujemy, że dostarczone treści cyfrowe:
- odpowiadają opisowi, rodzajowi, ilości i jakości oraz posiadają funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność i inne cechy zgodne z umową
- nadają się do szczególnego celu, do którego są potrzebne konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował
- są dostarczane wraz z wszelkimi dodatkami i instrukcjami, w tym dotyczącymi instalacji, oraz wsparciem konsumenta zgodnie z wymogami umowy
- są aktualizowane zgodnie z umową
2.2. Okres gwarancji: Odpowiadamy za brak zgodności treści cyfrowych z umową, który istnieje w chwili dostarczenia i który ujawni się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
2.3. Procedura reklamacyjna: W przypadku stwierdzenia braku zgodności treści cyfrowych z umową, należy nas o tym poinformować w ciągu rozsądnego terminu. Reklamację należy złożyć drogą elektroniczną na adres: contact@martagalka.pl, podając szczegółowy opis problemu.
2.4. Środki ochrony prawnej: W przypadku braku zgodności treści cyfrowych z umową, konsument ma prawo do:
- doprowadzenia treści cyfrowych do zgodności z umową
- otrzymania proporcjonalnego obniżenia ceny
- rozwiązania umowy, jeśli brak zgodności z umową jest istotny
3. Postanowienia ogólne
3.1. Reklamacje: Wszystkie reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania.
3.2. Ustawowe prawa konsumenta: Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej oraz innych obowiązujących przepisów prawa.
3.3. Rozstrzyganie sporów: W przypadku sporu, konsumenci mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w tym z platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
3.4. Dane kontaktowe: We wszystkich sprawach związanych z polityką zwrotów i warunkami gwarancji prosimy o kontakt:
- Email: contact@martagalka.pl
- Telefon: +48692184010
- Adres: GG Concept sp. z o.o. ul. Okrężna 8, 44-100 Gliwice